Jaaroverzicht 2023

Samen verder bouwen aan toekomstbestendige Zeeuwse huisartsen- en eerstelijnszorg
Jaaroverzicht 2023

Toegankelijkheid en continuïteit

In 2023 zijn grote stappen gezet om als regionale huisartsenorganisatie de basis op orde te hebben. Met de bekendmaking van de nieuwe identiteit als De huisartsenconnectie breekt nu een nieuwe fase aan in de levenscyclus van onze organisatie. Deze fase heet de groeifase en tekent de stap naar verdere professionalisering. Zo kunnen we de huisartsenzorg blijven ondersteunen en innoveren. Toegankelijkheid en continuïteit blijven de belangrijkste thema’s, vanuit een integrale aanpak tussen alle disciplines en medewerkers. En of we nu nieuwe huisartsen werven, assisteren bij de plannen voor de nabije toekomst van een praktijk, de dagzorg en acute zorg in al zijn variëteit inrichten en ondersteunen, relaties bouwen en onderhouden in het regionale netwerk, de betrokkenheid van de patiënt faciliteren of ons focussen op werkplezier en duurzaamheid; we blijven bouwen, zodat de patiënt altijd de zorg kan krijgen die hij of zij nodig heeft. Samen, transparant en gelijkwaardig.

Samen voor de beste eerstelijnszorg in Zeeland.

Bestuursverslag 2023

Nieuwsgierig naar het complete bestuursverslag  van 2023?

Dat is hier te vinden